قیمت طراحی لوگو بر چه اساسی محاسبه می شود. سوالی که شاید برای هر کارفرمایی پیش آمده باشه و شاید بخواهد بداند بر چه اساسی تعرفه طراحی لوگو تعیین شده است.حتما در وب سایت ها و شرکت های مختلف با قیمت های نجومی طراحی لوگو مواجه شده اید و حتما از خود این سوال را پرسیده اید که واقعا چقدر برای طراحی لوگو باید هزینه پرداخت کرد و اینکه چه مواردی در قیمت گذاری طراحی لوگو تاثیر گذار است.

[button id=”” button_text=”قیمت طراحی لوگو” button_link=”https://llogo.net/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d9%87%d8%a7/” link_open=”_blank” button_icon=”” button_align=”center” button_size=”big” button_style=”default” margin_top=”0 ” href_title=””]

 

قیمت طراحی لوگو

قیمت ساخت لوگو میتواند شامل فاکتور های مختلفی باشد. در طول فعالیت ما که به بیش از ۱۰ سال بر می گردد همیشه تلاش کرده ایم با قیمت سفارش لوگو معقولانه و به صرفه برای افراد شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانند با داشتن لوگو حرفه ای کسب و کار خود را شروع کنند و یا به گسترش برند خود کمک کنند. عمده ترین دلایل نرخ طراحی لوگو بر اساس تعداد نمونه طرح پیشنهادی لوگو , کیفیت طراحی لوگو, تعداد تغییرات در ویرایش طرح پیشنهادی می باشد. در بخش تعرفه ها می توانید پلن های مختلف قیمت تهیه لوگو را مشاهده کنید اگر سوال و یا نیاز به راهنمایی داشتید در بخش تماس با می توانید مطرح کنید.

 

در اینجا سوالاتی قرار دادیم که نیاز هست کارفرما به آنها پاسخ دقیق بدهد:

  • هدف شما از طراحی لوگو چیست و در کجا آن را استفاده می کنید؟
  • محصول شما چه چیزی است و چه خدماتی در این کسب و کار ارائه می شود؟
  • تاریخچه شرکت خود را مختصرا شرح دهید.
  • مدت زمان ارائه طراحی لوگو چقدر است؟
  • هدف شما چه نوعی از مخاطبان هستند؟
  • رقبای شما چه کسانی هستند؟
  • آیا محدودیت در طراحی آرم شما وجود دارد؟
  • چه فرمت هایی مورد نیاز است؟ فرمت چاپ یا فرمت دیجیتال؟ به فرمت ها و انداره آن توجه داشته باشید.

 

سوالات شما و پاسخ های مشتری رابطه مستقیم در قیمت طراحی لوگو دارد و شما باید شرایط را کاملا برای مشتری مهیا کنید تا مشتری درک کاملی از این قضیه داشته باشد.حالا ممکن است بپرسید قیمت انواع لوگو چقدر است و شما برای یک لوگو حرفه ای چقدر باید هزینه کنید..مشتری ممکن است فکر کند طراح پس از دریافت هزینه امکان دارد بدقولی کند و یا طراحی لوگو را به تاخیر بنیاندازد. اما اینطور نیست طراح کسب و کار خود را تضمین می کند و نیاز شما را کاملا حس می کند و تلاش می کند تا یک طراحی منحصربفرد را در اسرع وقت ارائه دهد. همه ی پروژه های یکسان نیستند و هیچ مشتری شبیه مشتری دیگر نیست یک طراح تا زمانی که دقیقا نداند مشتری چه می خواهد نمی تواند پروژه را به نتیجه درستی برساند و این اتفاق جز صحبت کردن میسر نیست.

لوگو ها با هم متفاوت هستند هر طراح لوگو روش های مختلفی برا محاسبه قیمت طراحی آرم بکار می برد.ما برخی از رایج ترین روش ها را در زیر برای شما می گوییم عوامل مختلفی در قیمت گذاری طراحی لوگو دخیل است این موارد می تواند شامل نوع کسب و کار لوگو , رنگ بندی لوگو آیا بصورت تک رنگ سیاه سفید باشد یا رنگی , تعداد نسخه از لوگو, تعداد طرح اولیه, تعداد تغییر سایز و نیز فرمت های مورد نیاز.

 

در اینجا ما سه نوع قیمت گذاری رایج در طراحی لوگو به شما معرفی می کنیم:

  1. قیمت گذاری بر حسب مقدار ساعت طراحی
  2. قیمت گذاری ثابت
  3. قیمت گذاری بر حسب پکیج بندی
  4. قیمت گذاری بر حسب طرح اولیه یا اتود