امروزه بازار عکاسی بیش از حد اشباع شده است. در حالی که شرکت ها و افراد در سراسر جهان به طور منظم به محتوای عکس و فیلم نیاز دارند ، عرضه همچنان فراتر از تقاضا است. چگونه تجارت خود را متمایز می کنید؟ برندسازی آثار هنری شما یکی از راه های ایستادگی در برابر این رقابت است. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی قراردادن لوگو روی عکس خود صحبت خواهیم کرد. لوگو شما مانند امضای شخصی شماست . این می تواند به شما در تقویت شناخت برند شما ، ارتقاء خدمات خود و محافظت از کار خود در برابر رقبا کمک کند.

آموزش قرار دادن لوگو روی تصاویر بصورت آنلاین

اینترنت خدمات بی شماری خیره کننده را ارائه می دهد که به شما کمک می کند یکی از این خدمات مفید وبسایت واترمارک آنلاین است تا شما در یک دقیقه لوگو را به عکس های خود اضافه کنید. ما در این مقاله بهترین وبسایت های واترمارکت لوگو را به شما معرفی خواهیم نمود. امیدواریم که این امر باعث صرفه جویی در وقت شما شود. بیایید شروع کنیم!

آموزش قرار دادن لوگو روی تصاویر

Watermark.ws

Watermark.ws شایسته این است که اولین وبسایت در لیست ما باشد. با طراحی کاربردی و کاملا کاربر پسند، این سرویس آنلاین بیش از 1 میلیون کاربر دارد که بسیار چشمگیر است. نسخه رایگان این امکان را به شما می دهد که یک آرم به 5 عکس یا فیلم اضافه کنید و از ابزارهای اصلی ویرایش (فیلترها ، ابزار زراعی و غیره) استفاده کنید. بعلاوه ، می توانید هر کلمه ای را به عکس خود اضافه کنید ، زیرا این سیستم عامل از الفبای سیریلیک پشتیبانی می کند. به سادگی عکس و آرم خود را از رایانه یا یک ابر بارگذاری کنید و سپس تصویر علامت گذاری شده را بارگیری کنید.

 

آموزش قرار دادن لوگو روی تصاویر

watermarkphotos.net

Watermarkpaper یکی دیگر از وبسایت های واتر مارکت آنلاین برای استفاده عکس ها با چند کلیک است. در اینجا خبرهای خوبتری وجود دارد: کاملاً رایگان! به جای یک آرم ، می توانید متن یا امضا را به عکس خود اضافه کنید. این سرویس از ابزارهای ویرایش اساسی برخوردار است.

 

آموزش قرار دادن لوگو روی تصاویر

watermarkly.com

Watermarkly روشی ساده ، سریع و رایگان است که می توانید یک لوگو به عکس خود اضافه کنید. برای انجام این کار ، باید عکسی از رایانه ، Google Drive یا Dropbox خود وارد کنید و لوگو خود را روی آن بکشید. می توانید لوگو را برش داده و سطح شفافیت را تنضیم کنید. اگر تصمیم به افزودن متنی گرفتید ، می توانید رنگ و قلم آن را ویرایش کنید. بهترین ویژگی در مورد این سرویس این است که می تواند چندین عکس را دسته بندی کند. این ویژگی میتواند خیلی در زما ن شما صرفه جویی کند.