دوستان گیلانی و همشریان عزیزی که در رشت فعالیت میکنید طبیعتا بعد از طی شدن مراحل ثبت شرکت اگر تمایل داشته باشید محصولی به بازار ارائه نمایید به ثبت برند در رشت نیاز دارید. در این وبسایت خدمات طراحی برند و ثبت برند رائه می گردد شما می توانید جهت اطلاع از نحوه طراحی و ثبت برند تجاری با مشاوره ای داشته باشید.

۰۱۳۳۳۳۱۰۱۱۸      ۰۹۱۱۳۸۶۰۷۶۶     ۰۹۳۵۲۶۷۲۳۳۹

ثبت برند در رشت

برنت تجاری در واقع نمادی است به بسته نوع طراحی و زبان مورد استفاده در فعالیت های شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. برند های مختلفی سراسر ایران فعالیت دارند در اینجا چند نمونه از برند های تجاری استان خودمان یعنی گیلان را برای شما یاد آور خواهیم شد تا سهم برند های گیلانی در تولید اشتغال را مشاهده بفرمایید.

برند در واقع به معنی قانونی بودن نشان تجاری است به منظور ارائه خدمات و یا فروش محصول که عملا این کار باعث تمایز آن از سایر نام هایی می شوند محصولات خود را به بازار ارائه کرده اند. برند و نشان تجاری حسی در مخاطب ایجاد میکند که با دیدن برند ویژگی های محصولات را به خاطر می آورد. ممکن است این تجربیات به صورت دیدن یا چشیدن و یا حتی شنیدن و حس کردن در مخاطب ایجاد شود. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در رشت را مشاهده خواهید نمود.

ثبت برند در گیلان

با ثبت برند تجاری کلیه کالاها و محصولات در انحصار برند شما خواهد بود و سایرین در صورتی که بخواهند از برند شما استفاده کنند با کسب اجازه و پرداخت مبلغ به صاحب اثر امکان پذیر خواهد بود علاوه بر این مراجع قانونی وظیفه محافظت و جلوگیری از تخلف در برابر برند تجاری شما را دارند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در گیلان برای اشخاص حقیقی

۱-تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و کدپستی ۱۰رقمی

۲- ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ایی از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری
۳- امضای وکالتنامه
۴-تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸*۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت
۵-کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد)