سفارش طراحی لوگو

اگر برای تجارت یا کسب و کار خود سفارش طراحی لوگو ثبت نکرده اید امروز موقعیت مناسبی است تا با مشاوره کارشناسان ما سفارش لوگو خود را قطعی نمایید. تیم مشاوره آنچه برند شما نیاز دارد و همچنین انتظارات مشتریان شما را بررسی می نماید و تمام تلاشمان را می کنیم تا لوگویی شایسته احترام برای شما طراحی نماییم. ما میدانیم که طراحی لوگو برای کسب و کارها چقدر هائز اهمیت است.

آنچه باید بدانید

سفارش طراحی لوگو

درخواست سفارش طراحی لوگو

قبل از ثبت درخواست سفارش طراحی لوگو پیشنهاد می کنیم ابتدا به بخش نمونه کارها مراجعه نمایید تا نمونه لوگو های طراحی شده برای برند ها , شرکت ها و اشخاص را بررسی نمایید تا با کیفیت و مهارت طراحان ما بیشتر آشنا شوید سپس به بخش تعرفه های طراحی لوگو مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعات درج شده زیر هر پلن قیمت با آگاهی و اطلاعات بیشتری سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید. طراحی لوگو جز ملوزمات کار است و در این عرصه بدون لوگو شما قادر به رقابت در بین انبوهی از برندها نخواهید بود.

ثبت سفارش طراحی لوگو

ثبت سفارش طراحی لوگو تجاری عالی سنگ بنای هویت برند شما است. شما می توانید آن را برای همه قسمت های شرکت خود استفاده کنید: در وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، محصولات فیزیکی ، بسته بندی ، فروشگاه ها و.. یک آرم عالی به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که شما چه فعالیتی در شرکت انجام می دهید و چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند. این می تواند تفاوت بین یک بار خرید و ایجاد یک رابطه مداوم طولانی مدت با مشتریان باشد. آرم ها ابزاری هستند که برای جذب مشتری مناسب و برای ایجاد وفاداری به برند به شما کمک می کنند.

واتس اپ

برای گفتگو کلیک کنید

تلگرام

برای گفتگو کلیک کنید

پشتیبانی

09352672339

تلفن تماس

09113860766

انواع طراحی لوگو

امروز میخواهیم به انواع طراحی لوگو بپردازیم اگر توجه کرده باشید لوگو های در جاهای مختلف زندگی ما نفوظ کرده اند. به پیرامون خود دقت کنید لوگو ها به سبک های مختلف در مکان های مختلف درج شده اند. روی لباس ها, کفش ها تابلوها و…. انواع لوگو به سبک های مختلف درج شده است.
انواع طراحی لوگو، چه در تابلو های تبلیغاتی و چه به صورت نمادهای کوچک روی صفحه‌نمایش و دستگاه‌های تلفن همراه ما، دارایی بسیار مهمی برای هر کسب‌وکاری است. آنها برای نشان دادن هویت یک برند و متمایز ساختن آنها از رقبای خود استفاده می شوند. یک لوگوی خوب نه تنها برند و شخصیت آن را به دقت نشان می دهد، بلکه به یاد ماندنی خواهد بود و در زمینه های مختلف به خوبی کار می کند.

 

  • طراحی لوگوتایپ یا تایپوگرافی
  • طراحی لوگو تصویری
  • طراحی نماد
  • طراحی لوگو ترکیبی

 

طراحی لوگو تایپ یا تایپوگرافی

در سبک طراحی لوگو تایپ یا تایپوگرافی با قراردادن حروف در کنار هم و ایجاد تغییر در ساختار لوگو به یک طرح خاص میرسند. جهت سفارش طراحی لوگو تایپ یا تایپوگرافی حتما قبل از ثبت سفارش با همکاران ما مشورت نمایید تا شما را بیشتر راهنمایی نمایند. در طراحی لوگو به این سبک شما باید روی اتود زدن مهارت کافی را داشته باشید زیرا حروف باید به گونه ای در کنار هم قرار گیرند تا به یک هارمونی زیبا برسند. در زیر جهت آشنایی شما با این سبک چند نمونه لوگو تایپ قرار داده ایم.

طراحی لوگو تصویری

در طراحی لوگو تصویری معمولا از نماد های تصویری مانند اشکال و تصاویر با طرح ها و رنگ های زیبا و مرتبط استفاده می شود. اگر قصد سفارش طراحی لوگو تصویری دارید پیشنهاد می کنیم حتما با طراحان ما مشاوره داشته باشید تا شما را به صورت کامل با این سبک آشنا نمایند. طراحی لوگو تصویری کاملا مفهومی انجام میشود به این صورت که گاهی ممکن است کسب و کار شما به تصویر کیشده شود و گاهی نماد های تصویری خود کلمه به تصویر کشیده شود. در اماده چند نمونه لوگو تصویری برای شما قرار داده ایم تا با این سبک از طراحی لوگو تا حدودی آشنا شوید.

طراحی لوگو ترکیبی

منظور از طراحی لوگو ترکیبی یعنی ترکیب متن و تصویر به گونه ای مفهومی که سبک های مختلفی را شامل می شود. معمولا کارفرمایان تمایل بیشتری برای سفارش طراحی لوگو ترکیبی دارند زیرا این سبک از لوگو در عین سادگی و زیبایی سریعا مفهوم را به مخاطب انتقال می دهد. طراحی لوگو ترکیبی یا تلفیقی بسیار زمان بر است و هزینه این سبک نسبت به سایر سبک ها بیشتر است. ما در زیر چند نمونه از لوگوهای ترکیبی را برای شما قرار میدهیم تا با سبک کاری این دسته از لوگو ها آشنا شوید.

طراحی نماد

طراحی نماد در سبک های مختلفی دارد. شما می توانید جهت طراحی نماد از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. برای طراحی نماد نیاز است تا حوزه فعالیتی کسب و کار به طور کامل آنالیز شود تا المان هایی مناسب کسب و کار انتخاب شود و در طراحی نماد استفاده شود.