در انتخاب شرکت طراحی لوگو محصول یا برند تجاری خود دقت نمائید. امروزه افراد زیادی شرکت طراحی گرافیک تاسیس نموده و اقدام به طراحی برند یا لوگو می نمایند. قبل سفارش طراحی لوگو یا آرم به یک شرکت تبلیغاتی باید دقت داشته باشید که آیا شرکت مورد نظر نمونه ای برای ارائه دارد یا خیر شما با دیدن نمونه های طراحی شده می توانید کیفیت و میزان مهارت طراحان گرافیک و یا طراح لوگو آن شرکت را بسنجید.

طراحی برند تجاری عمومی قوی برای مشاغل خود ، باید به گونه ای باشد که برند شما را قابل اعتماد جلوه دهد، همچنین برندی باشد که همیشه به وعده های خود عمل می کند. طراحی لوگو شرکتی باید به گونه ای باشد که منعکس کننده کیفیت محصولات شما باشد و متمایز کننده شما از بقیه رقبا باشد. برای طرح لوگوی شرکت خود نمادی را انتخاب کنید که کیفیت برند شما را بیشتر به مشتری بالقوه خود نمایش دهد.

رنگ ها شخصیت های مختلفی دارند و می توانند به شما در رساندن پیام برند تجاری شما به مشتری کمک کنند. در انتخاب رنگ طراحی لوگو شرکت خود شرکتی بسیار دقت کنید چون تغییر رنگ ممکن است به برند شما آسیب جدی وارد نماید.طراحی لوگوی شرکتی قوی محدود به رنگ نیست و تغییر اندازه آن آسان خواهد بود. قبل از تصمیم گیری در مورد طرح نهایی ، در نظر بگیرید که بیشتر از آرم شرکت خود در کجا استفاده می کنید. اگر به عنوان مثال آژانس طراحی گرافیک هستید ، مطمئن شوید که لوگوی شما در رسانه های دیجیتال خوب به نظر می رسد.