طراحی لوگو در رشت

افتخار داریم که با طراحی لوگو در رشت و گیلان در خدمت شما عزیزان هم شهری و هم استانی باشیم. حدود 12 سال هست که در زمینه طراحی برند و لوگو رشت فعالیت داریم و بیش از 500 نمونه کار انجام شده که بخشی برای داخل کشور و بخشی برای خارج از کشورطراحی شده است.

طراحی لوگو در رشت

این مطلب جهت شناسایی ما توسط عزیزان گیلانی نوشته شده تا بتوانند بصورت مستقیم با ما در ارتباط باشند و اگر نیاز بود بصورت حضوری جهت شرکت طراحی لوگو در رشت قدم بر روی چشم ما گذاشته و ما در دفتر کاری در خدمتشان باشیم.

متاسفانه افراد زیادی از این موضوع سو استفاده کرده و با درج مطالبی مانند طراحی لوگو در گیلان یا طراحی لوگو رشت در وبسایت خود و بالا آمدن در صفحه اول گوگل اینطور وانمود می کنند که گیلانی هستن.

در حالی که در سایر شهر ها سکونت دارند. از اینرو نیاز بود تا مطلبی آماده کنیم و خود را به کاربران گیلانی معرفی کنیم تا علاوه بر گرفتن سفارش طراحی لوگوی آنها دوستان بیشتری پیدا کنیم.

طراحی لوگو در گیلان

به عنوان بخش اصلی هویت یک سازمان ، یک آرم باید تلاش کند تا نام تجاری  یک شرکت یا آنچه سازمان نشان می دهد ارتباط برقرار کند  . این امر باعث می شود که طراحی آرم ها برای یک طراح گرافیک یک کار مهم و حیاتی باشد و اغلب یک فرایند خلاق است که در تحقیقات و مشاوره سنگین صورت میگیرد.

برای سازمان های بین المللی ، تفاوت های فرهنگی در نمادگرایی یا ترکیب رنگ ها باید در نظر گرفته شود.یک آرم برای توضیح یا فروش مستقیم یک شرکت در نظر گرفته نشده است. در عوض ، تنها هدف آن شناسایی شرکت به روشی است که به یاد ماندنی و آشنا است. به عنوان مثال ، اپل به عنوان آرم خود از یک سیب گاز زده استفاده می کند.

سیب گاز زده توضیح نمی دهد که این شرکت به چه فعالیتی انجام می دهد یا چه کلایی می فروشد ،  اما متمایز و قابل تشخیص است. مدت زمان استفاده از لوگو یا آرم بلند مدت است زیرا قرار است با مشتری آشنا شود و وفاداری به برند را ارتقا بخشد. در نتیجه ، معمولاً آرمها اغلب طراحی مجدد نمی شوند.