طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک
مشاهده وب سایت

طراحی سایت املاک شما در اصل یک نام تجاری برای کسب کار خود دارید، که شما را از سایر نمایندگی املاک در سراسر کشور متمایز می­کند.مشاور املاک جز رقابتی‌ترین مشاغل، در زمینه املاک و مستغلات است، به همین جهت برجسته بودن کسب و کار و وجود تمایز بین رقیبان بسیار مهم و حائز اهمیت است

متن سربرگ خود را وارد کنید

سوالات متداول

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات طراحی سایت

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد. به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند. هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

 

بسته به انتخاب بسته های طراحی وب سایت زمان پشتیبانی متغییر است و ممکن است از 3 ماه الی یک سال باشد. پشتیبانی شامل برقراری امنیت و جلوگیری از حملات سایبری می باشد.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی سایت توسط نوین معمولاً حدود یک هفته تا 1 ماه زمان می‌برد.

تمامی فاکتورهای بهینه‌سازی را در هنگام طراحی یک سایت رعایت می‌کنید تا وب سایت شما در نزد گوگل محبوب شود.

به تمام نکات فنی در طراحی سایت دقت می‌کنیم تا کاربران شما هرگز با نقص فنی در سایت مواجه نشوند.

حفظ ایمنی در هر جایی لازم است؛ مخصوصا در یک سایت! مطمئن باشید که این فاکتور مهم را در طراحی سایت رعایت می‌کنیم.

درخواست طراحی سایت دارم..!

طراحی وب سایت